HTML

Egy európai Nepálban

Életem első külszolgálata Nepálba, az Európai Unió diplomáciai képviseletére vezetett. Ez a blog a mindennapjaimról szól.

Friss topikok

  • magdalena: Ez jo volt csak rovid?! Meg mindig csak januarnal tartunk, ha igy haladsz decemberre sem ered utol... (2007.05.08. 18:43) Második bejegyezés - Diplomáciai külsőségek
  • magdalena: Jo volt teged itthon latni. Hamar elszaladt ez a het es biztosan egy csomo mindenrol nem meseltel.... (2007.04.17. 19:33) Közlemény 2
  • magdalena: Hol a folytatás? Epedve várom, hogy ne csak a viszontagségokról számolj be! Na hajrá! Tsokpótmami (2007.01.28. 17:44) Közlemény
  • Sanyi: Csak nem végleges az áramszünet? Se új bejegyzés, se e-mail?????? (2007.01.27. 12:35) Első bejegyzés - további folytatás
  • magdalena: Hali Kisfiam, karacsonyi es ujevi viszontagsagaidat meg nem heverted ki? Ez az ok a hallgatasra? ... (2007.01.24. 23:06) Első bejegyzés - folytatás

Linkblog

Közlemény

2007.01.08. 14:37 WeFe

Nagyon köszönöm az e-mailben küldött hozzászólásokat. Mindegyik nagyon jól esett. Nem is gondoltam volna, hogy ekkora érdeklődésre tart majd számot ez az oldal. Eredendően csak könnyed mulatságnak szántam, de innentől kezdve komolyan veszem. Persze azzal, hogy a könnyedséget igyekszem megőrízni.

Az a galád, aki letiltotta a kommentárok lehetőségét, természetesen én voltam, de a sok pozitív szándék és jelzés miatt ezt most feloldottam. Ez viszont - kellő öniróniával szólva - azzal jár, hogy a saját naplómat már olvashatom is, nemcsak írhatom.

Sajnos ma többre nem fut az erőmből, mert korán jöttem dolgozni, és még mindig itt vagyok. Pedig helyi idő szerint már fél 8 van. Vacsoraidő! Azt hiszem, összeszedem a cuccomat, és megyek. HOLNAP FOLYTATOM.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://in-nepal.blog.hu/api/trackback/id/tr2827040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szifon 2007.01.08. 18:05:38

Egyébként ha egyszer regisztrálsz utánna bátran kommenteezhetsz :) Nekem is sikerült :)

Lizuska 2007.01.08. 19:07:31

Fercsi,
nagyon élvezetes a blogod, bár a jakról - várakozásom ellenére - kicsit keveset írtál.
érdekelne még: helyi szórakozóhelyek, új ételek, italok.
pussz
egy rajongód

magdalena 2007.01.08. 23:38:31

A nepali beszamolo erdekfeszito es igen sznvonalas.Gratulalok kisfiam! A szemelyes megjegyzesek azert tovabbra is kulon uton mennek! ugye sejtetted?!
Tsok Magdi-mami

Balázs · http://www.schaller.hu 2007.01.09. 13:02:45

Nem vagyok rajonód, de olvaslak, mert érdekes amit írsz! Szóval csak gyerünk, írjad szépen!!! /És FOTÓKAT A BLOGRA! MINNÉL TÖBBET!/ .-) . Balázs

Bringa 2007.01.09. 15:54:57

Ferkóm, isteni stílusban írsz! bátran állítom, hogy mi az olvasok, lenyűgözve olvassuk egy fiatal magyar diplomata (akit személyesen is ismerünk!többen évezredek óta;))mindennapi történeteit a világ egyik nagyon távoli és nem sokat hallott pontjából! A legizgibb részeket nem kell hanyagul kezelni, izgatottan várjuk a további észrevételeidet a nepáli kultúráról, emberekről, élet minőségről, kulináris élményeidről, mindennapok kihívásairól! and please dont be shy to add photos to your blog! bringa-marcsa xx:-)

magdalena 2007.01.09. 22:47:05

Szia Kisfiam, vicces, hogy a regisztracio visszajelzes azt allitja, hogy sikertelen volt a probalkozas, ablogba megis tudik comment-et kuldeni. Vagy ez csak a gmail-re vonatkozik?
A webex-es cimre kuldott mailt egyebkent megkaptam Hi-Hi
Hol a mai beszamolo? Gyurcsany naponta ir?! Olvasni akarunk!!
Tsok: Magdi-mami

Szancsi 2007.01.10. 08:06:44

Szia édes :-))

Bezzeg én nem tudtam kommentet írni, pedig tuti első lettem volna.

Várom az élőszóban történő érintekzésre vonatkozó fenyegtésed beváltását. ;-)

Puszi,
Szancsi

Jurkovicsné Csilla 2007.01.10. 11:02:41

Lusta kutya, hol a folytatás. Élvezetesen írsz.
Üdv Csilla

Elena 2007.01.10. 13:32:01

nagyon tetszik, folytasd.
puszi Elena

Lizuska 2007.01.10. 14:22:53

Ferikém, folytasd máááááár! hányszor könyörögjünk?
pussz

molatesz 2007.01.10. 15:52:54

Aki ismeri és szereti a mi "Ferikénket", az csak jót mosolygott hősünk kalandjain. Számomra a legtipikusabb az volt, amikor megjelent a képviseleten és a munkatársak kezében boros poharat talált. Hedonizmusából kiindulva, nem értettem, hogy Ferikét miért lepte meg egy ilyen esemény az életében...Emlékszem még az együtt töltött bohém estéinkre, amelyeket ugyancsak mesélhet majd a "klubban".

magdalena 2007.01.10. 23:08:41

Tudom,hogy mas elfoglaltsagod is akad, de azert folytathatnad mar te gyerek.
Drukkolj holnap bp-i ido szerint 9-kor (nalatok azt hiszem, hogy delutan 3 ora), de komolyan. Na tsok

Sanyi 2007.01.11. 17:41:42

Csatlakozom a rajongói klubhoz, és egyes előttem szólókhoz. A jak engem is jobban érdekel mint a helyi pártrendszer :) Egyben BÚÉK!

Leginkább a reptéri, és szállodaihoz hasonló idilli helyzetek érdekelnének. Pl. zöldségvétel a piacon, avagy a helyi csehóban megkérdezted merre van az angol wc. Vagy a delegáció tagjai csak kultúrált helyekre mehetnek, és kizárólag európai emberekkel ismerkedhetnek?

Szóval több élménybeszámolót pls, mert az olvasók még radikalizálódnak...

magdalena 2007.01.28. 17:44:50

Hol a folytatás? Epedve várom, hogy ne csak a viszontagségokról számolj be! Na hajrá! Tsokpótmami
süti beállítások módosítása